Järlåsa och live musik

Hejsan Hoppsan eller kanske bör säga Godnatt?
Sitter här och försöker hålla ögonen öppna efter denna långa kväll.
Har tillbringat kvällen ute i Järlåsa med Michaela där jag hjälpt henne med projekt arbete.
Detta gick alltså ut på att blanda drinkar som bara den!
Behöver du en bartender? Hojta till så löser jag ditt problem! :D
Är helt nöjd med kvällen och har blandat som aldrig förr må jag säga.
Kvällens höjdpunkt var live musiken, där min musik lärare från högstadiet medverkade (y)
Nu är det sängen som gäller för min del, tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Michaela

haha aa jätte kul va det och mycket och göra! som steff sa hör av er om ni behöver bartendrar vi är grymma!!

2011-05-15 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0